Ostoehdot
YLEISTÄ
LensWay BV (Lensway Group AB:n tytäryhtiö, Y-tunnus 556579-3188), jäljempänä ”Yritys”. Alla on kuvattu ehdot, joita sovelletaan, kun ostat osoitteesta www.lensway.fi.
MAKSU
Yrityksen maksut hoitaa Klarna AB. Voit maksaa kortilla, suoramaksulla, osamaksulla, Klarna-laskulla ja Klarna-tilillä.
HINTA
Kun ostat tuotteita Yritykseltä, arvonlisävero sisältyy aina hintaan. Kassasivulla voit tarkistaa maksettavan kokonaissumman, mukaan lukien toimitus ja arvonlisävero.
TOIMITUS
Yritys lähettää tilaukset postipakettina. Normaali toimitusaika on noin 3 arkipäivää. Toimitusajat voivat vaihdella riippuen siitä, onko tuotetta varastossa vai ei. Jos toimitus viivästyy, sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi, jos et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa. Voit aina saada tietoa tilauksesi toimitusajasta tilausvahvistuksesta tai asiakaspalvelumme kautta.
Toimitusmaksu
Kaikkiin tilauksiin lisätään kuljetuskulut 5 €. Muita hallinnollisia kuluja (kuten laskutusmaksua) ei lisätä.
AVOKAUPPA
Yritys tarjoaa 3 kuukauden avokaupan linsseille ja aurinkolaseille, edellyttäen että tuotteet palautetaan ehjässä ja avaamattomassa alkuperäispakkauksessa. Voit joko saada rahat takaisin tai vaihtaa toiseen tuotteeseen. Silmälaseille tarjoamme 3 kuukauden kokeilutakuun. Voit käyttää silmälaseja niin paljon kuin haluat, ja jos et ole täysin tyytyväinen 3 kuukauden määräajan puitteissa, saat rahat takaisin.
HYVITYKSET JA PALAUTUKSET
Yritys tarjoaa 3 kuukauden avokaupan linsseille ja aurinkolaseille. Silmälaseille tarjoamme 3 kuukauden kokeilutakuun. Voit käyttää silmälaseja niin paljon kuin haluat, ja jos et ole täysin tyytyväinen 3 kuukauden määräajan puitteissa, saat rahat takaisin.
Lue lisää hyvityksistä ja palautuksista
PERUUTUS
Yritys lähettää varastossa olevat tuotteet nopeasti, joten jos haluat muuttaa tekemääsi tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Lue kaikki usein kysytyt kysymykset ja vastaukset
Sovituskehysten ehdot
Palvelu
Kun haluat sovittaa kehyksiä kotona, voit valita 1–4 kehystä, joita voit lainata ilmaiseksi 10 päivän ajan. Sovitusaika alkaa, kun olet vastaanottanut pakettisi. Emme tarjoa sovituspalvelua merkkikehyksille tai aurinkolaseille.
Jos haluat kokeilla useampia kehyksiä
Sovituskehyksiä voi tilata vain yhden tilauksen kerrallaan. Kun olet saanut sähköpostivahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet sovituskehyksiesi palautuksen, voit valita uusia kehyksiä sovitettavaksi kotiin.
Palautus
Kun 10 päivän sovitusaika kotona on ohi, kaikki sovituskehykset palautetaan samassa pakkauksessa (lähetyspakkaus ja sisäpakkaus), joissa ne lähetettiin sinulle. Olemme maksaneet palautuslähetyksen toimitusmaksun etukäteen.
Kehykset tulee palauttaa vahingoittumattomina. Jos kehyksiä ei palauteta vahingoittumattomina, olet vastuussa tuotteen arvosta. LensWay soveltaa täydellistä myyntiarvoa (eli tuotteen koko arvoa), jos palautettua tuotetta ei voida käyttää jälleenmyynnissä.
Jos kehyksiä ei ole palautettu sovitusajan päätyttyä, lähettää LensWay sinulle muistutussähköpostin. Jos emme kuule sinusta 14 päivän kuluessa, sovitustilaus käsitellään tavallisena ostotilauksena ja saat laskun, joka vastaa kehyksen alkuperäistä hintaa.
Kestotilauksen ehdot
Nämä kestotilauksen ehdot koskevat - yhdessä yllä olevien Ostoehtojen kanssa - piilolinssien, tarvikkeiden ja puhdistusaineiden kestotilauksia. Asiakas (alla mainittu Asiakas) tarkoittaa henkilöä, joka on tilannut piiloinssejä, tarvikkeita ja puhdistusaineita kestotilauksena Yritykseltä.
Kestotilaus
Kestotilaukset voidaan aloittaa kassasivun tai "Omat sivut" -sivujen kautta. Kestotilaus astuu voimaan, kun olet suorittanut ostoksesi ja saanut vahvistuksen siitä, että ostoksesi on suoritettu / kestotilauksesi on voimassa. Tämän yhteydessä Yritys lähettää myös vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Toimitus- ja toimitusvälit
Toimitusvälit, jotka asiakas voi valita, vaihtelevat kuukaudesta kahteentoista kuukauteen. Tuotteet, joihin kestotilaus liittyy, toimitetaan valitun toimitusvälin mukaan, kunnes asiakas keskeyttää tai lopettaa kestotilauksen. Kestotilaukseen valitut tuotteet toimitetaan noutopisteeseen, jonka määritit ostoksen yhteydessä.
Yritys lähettää vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen 5 päivää ennen tilauksen lähettämistä. Löydät lisätietoja tulevista postituksista "Omat sivut"- sivuilta, kohdassa "Omat kestotilaukseni".
Huomioithan, että toimitusaika voi vaihdella sen mukaan, onko tuotetta varastossa vai ei. Lisätietoja löytyy yleisissä ostoehdoissa, kohdassa "Toimitus". Sinulla on aina oikeus peruuttaa tilaus, jos et hyväksy muuttunutta toimitusaikaa. Huomioithan, että jos haluat peruuttaa koko kestotilauksen eikä ainoastaan peruuttaa ostoa tietystä tilauksesta kestotilauksen aikana (Yrityksen toimitusajan muutoksen vuoksi), sinun on myös ilmoitettava asiasta - katso lisätietoja kohdasta "Tilauksen kesto ja irtisanominen”, kuinka peruutat kestotilauksesi.
Asiakas voi valita siirtää seuraavaa lähetystä, tämä tapahtuu "Omat sivut" -sivulla, kohdassa "Omat kestotilaukseni".
Toimitusvälin muutos
Voit aina muuttaa tilauksesi toimitusväliä jälkikäteen. Voit muuttaa valitsemaasi toimitusväliä "Omat sivut" – sivulla, kohdassa "Oma kestotilaukseni". Jos muutat tilauksen toimitusväliä ja vahvistus tulevasta postituksesta on jo lähetetty sinulle, tilauksesi lähetetään vahvistuksen mukaisesti ja seuraava postitus tapahtuu muutetun toimitusvälin mukaisesti.
Maksu
Jos olet tehnyt kestotilauksen, suoritetaan maksut maksutavalla, jonka valitsit tilausta luodessasi. Veloitus tapahtuu jokaisen postituksen yhteydessä. Jos olet päättänyt maksaa luottokortilla/maksukortilla tai suoramaksulla Klarnan kautta ja korttisi on vanhentunut tai suljettu, tilaus peruutetaan automaattisesti.
Hinta ja toimitus
Kestotilauksesi tuotteiden hinta perustuu Yrityksen sen hetkiseen listahintaan, kun Yritys pakkaa lähetyksen ja lähettää tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kestotilauksen tuotteiden hintoihin sisältyy aina ALV. Maksamasi kokonaissumma ALV:n kanssa näkyy tilausvahvistuksessa. Käsittelykustannuksia ei lisätä. Kestotilausten toimitus on aina ilmainen.
Jos asiakas ei halua maksaa sen hetkistä listahintaa, joka on korkeampi kuin tilauksen aloittamisen yhteydessä ilmoitettu hinta, sinulla asiakkaana on oikeus peruuttaa tilauksesi. Jos olet jo saanut tilauksen, voit palauttaa tuotteesi. Jos olet saanut palautuslomakkeen, voit käyttää sitä. Muussa tapauksessa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekemistä. Tarvikkeiden ja puhdistusaineiden palautuksiin sovelletaan 14 päivän palautussoikeutta ja piilolinsseihin sinulla on 3 kuukauden avokauppa.
Jos asiakas ei ole maksanut erääntynyttä laskua tai jos veloitusta ei voida tehdä, Yrityksellä ei ole velvollisuutta jatkaa tuotteiden lähettämistä kestotilauksen mukaisesti.
Kestotilauksen kesto ja irtisanominen
Kestotilaukset ovat voimassa toistaiseksi, eikä niissä ole sitovaa aikaa. Sinulla on oikeus peruuttaa kestotilauksesi, milloin haluat. Jos vahvistus saapuvasta postituksesta on jo lähetetty, tuotteiden toimitus tapahtuu ilmoituksen mukaisesti, mutta tulevat kestotilauksen tilaukset poistetaan. Voit peruuttaa tilauksesi helposti "Omat sivut" sivulla, kohdassa "Omat kestotilaukseni" tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.