Siirry kassalle

      Ostoehdot

      YLEISTÄ

      Lensway BV (Lensway Group AB:n tytäryhtiö, Y-tunnus 556579-3188), jäljempänä ”Yritys”. Alla on kuvattu ehdot, joita sovelletaan, kun ostat osoitteesta www.lensway.fi.

      MAKSU

      Yrityksen maksut hoitaa Klarna AB. Voit maksaa kortilla, suoramaksulla, osamaksulla, Klarna-laskulla ja Klarna-tilillä.

      Lue lisää maksuista

      HINTA

      Kun ostat tuotteita Yritykseltä, arvonlisävero sisältyy aina hintaan. Kassasivulla voit tarkistaa maksettavan kokonaissumman, mukaan lukien toimitus ja arvonlisävero.

      Lue lisää hinnoista

      TOIMITUS

      Yritys lähettää tilaukset postipakettina. Normaali toimitusaika on noin 3 arkipäivää. Toimitusajat voivat vaihdella riippuen siitä, onko tuotetta varastossa vai ei. Jos toimitus viivästyy, sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi, jos et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa. Voit aina saada tietoa tilauksesi toimitusajasta tilausvahvistuksesta tai asiakaspalvelumme kautta.

      Lue lisää toimituksista

      Toimitusmaksu

      Kaikkiin tilauksiin lisätään kuljetuskulut 5 €. Muita hallinnollisia kuluja (kuten laskutusmaksua) ei lisätä.

      AVOKAUPPA

      Yritys tarjoaa 3 kuukauden avokaupan linsseille ja aurinkolaseille, edellyttäen että tuotteet palautetaan ehjässä ja avaamattomassa alkuperäispakkauksessa. Voit joko saada rahat takaisin tai vaihtaa toiseen tuotteeseen. Silmälaseille tarjoamme 3 kuukauden kokeilutakuun. Voit käyttää silmälaseja niin paljon kuin haluat, ja jos et ole täysin tyytyväinen 3 kuukauden määräajan puitteissa, saat rahat takaisin.

      HYVITYKSET JA PALAUTUKSET

      Yritys tarjoaa 3 kuukauden avokaupan linsseille ja aurinkolaseille. Silmälaseille tarjoamme 3 kuukauden kokeilutakuun. Voit käyttää silmälaseja niin paljon kuin haluat, ja jos et ole täysin tyytyväinen 3 kuukauden määräajan puitteissa, saat rahat takaisin.

      Lue lisää hyvityksistä ja palautuksista

      PERUUTUS

      Yritys lähettää varastossa olevat tuotteet nopeasti, joten jos haluat muuttaa tekemääsi tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

      Ota yhteyttä asiakaspalveluun

      Lue kaikki usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

      Sovituskehysten ehdot

      Palvelu

      Kun haluat sovittaa kehyksiä kotona, voit valita 1–4 kehystä, joita voit lainata ilmaiseksi 10 päivän ajan. Sovitusaika alkaa, kun olet vastaanottanut pakettisi. Emme tarjoa sovituspalvelua merkkikehyksille tai aurinkolaseille.

      Jos haluat kokeilla useampia kehyksiä

      Sovituskehyksiä voi tilata vain yhden tilauksen kerrallaan. Kun olet saanut sähköpostivahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet sovituskehyksiesi palautuksen, voit valita uusia kehyksiä sovitettavaksi kotiin.

      Palautus

      Kun 10 päivän sovitusaika kotona on ohi, kaikki sovituskehykset palautetaan samassa pakkauksessa (lähetyspakkaus ja sisäpakkaus), joissa ne lähetettiin sinulle. Olemme maksaneet palautuslähetyksen toimitusmaksun etukäteen.

      Kehykset tulee palauttaa vahingoittumattomina. Jos kehyksiä ei palauteta vahingoittumattomina, olet vastuussa tuotteen arvosta. LensWay soveltaa täydellistä myyntiarvoa (eli tuotteen koko arvoa), jos palautettua tuotetta ei voida käyttää jälleenmyynnissä.

      Jos kehyksiä ei ole palautettu sovitusajan päätyttyä, lähettää LensWay sinulle muistutussähköpostin. Jos emme kuule sinusta 14 päivän kuluessa, sovitustilaus käsitellään tavallisena ostotilauksena ja saat laskun, joka vastaa kehyksen alkuperäistä hintaa.